3 tipp a kiválasztás tökéletes zárásáért
Egy állásinterjú vagy egy AC nap mindenre fényt derít? A személyes találkozó a kiválasztás utolsó lépcsőfoka – a mindent eldöntő beszélgetés. Nem csak az interjún résztvevő jelentkező izgulhat, de az interjúztató is. Vajon sikerül megtalálni a megfelelő személyiséget a csapatba? Sokat olvashatunk a…
KARRIER ÚT. Tényleg csak ennyi kell? – Kulcs a Z generációs tehetségekhez
Ha nem vigyázunk, a Z generációs gyakornok a végén még tényleg forgószélként fog végigsöpörni szervezetünkön és nem hagy maga után mást, csak értetlenséget és sok fejfájást. Mert ő jön, lát, győz (vagy éppen beleun), és már tovább is állt új kihívásokat keresni. Most komolyan, hát kell ez nekünk…
Mit jelent az elkötelezettség a Z generáció számára?
Amikor az elkötelezettség kérdése felmerül a Z generációval kapcsolatban, érdemes megvizsgálnunk, hogy mikor válik náluk az elkötelezettség kritikussá. Elsőre furcsán hangozhat – főleg a többi generáció szokásait figyelembe véve – de a Z generáció számára a leginkább vízválasztó egy munkahelyen…
Z generációs tehetségmenedzsment – Hogyan tartsunk meg egy gyakornokot?
A csapból is az folyik, hogy egyre nehezebb megtartani a fiatal munkaerőt, az Y és Z generáció bármelyik pillanatban felkel, és más munkahelyet keres. Ez egyre jobban igaz a szellemi területen dolgozó gyakornokokra és pályakezdőkre is. Mindenki kísérletezik employer branding és tehetségmenedzsment…
Hiteltelen toborzási csatornák
A piac telítődése, a fogyó népesség, és az új generációk változó elvárásai miatt egy vállalat rengeteg kihívással szembesül, és sok esetben kénytelen aránytalanul sokat költeni álláshirdetésekre, a toborzási csatornák tárházára. Hiszen már nehéz kitűnni a többi cég közül – ügynökségek, startupok és…
Sikeres toborzás – tippek a fiatalok eléréséhez
Mire figyeljünk a diákokat célzó employer branding folyamatok során? Az már rég nem titok, hogy a Z-generáció és az ezredfordulós fiatalok teljesen mást keresnek egy munkahelyen, más a hozzáállásuk a cégekhez és a jövőjükhöz is, mint mondjuk az Y-generációnak. Így már gyakran és jogosan merül fel az…
Fluktuáció csökkentése – 5 tipp a gyakorlatban
Fluktuáció. Amire mindig csak akkor gondolunk, ha már megtörtént a baj. Feladod a megfelelő álláshirdetéseket, nagy gondot fordítasz az employer branding tevékenységre, friss és érdekes tartalommal töltöd fel a honlapot és a Facebook oldalt. A cég képviseli magát állásbörzéken, majd jönnek be szép…
Kiből lesz jó gyakornok avagy mire figyelj a kiválasztásnál?
Mindig elbizonytalanodsz a kiválasztási folyamat során, hogy milyen képességekkel rendelkező gyakornok lenne az igazi? Nem könnyű manapság szelektálni, főleg ha a minőségre lősz, nem a mennyiségre. Ha igazán elkötelezett vagy a HR szakma iránt, akkor nem csak az...

3 tipp a kiválasztás tökéletes zárásáért
Egy állásinterjú vagy egy AC nap mindenre fényt derít? A személyes találkozó a kiválasztás utolsó lépcsőfoka – a mindent eldöntő beszélgetés. Nem csak az interjún résztvevő jelentkező izgulhat, de az interjúztató is. Vajon sikerül megtalálni a megfelelő személyiséget a csapatba? Sokat olvashatunk a…

KARRIER ÚT. Tényleg csak ennyi kell? – Kulcs a Z generációs tehetségekhez
Ha nem vigyázunk, a Z generációs gyakornok a végén még tényleg forgószélként fog végigsöpörni szervezetünkön és nem hagy maga után mást, csak értetlenséget és sok fejfájást. Mert ő jön, lát, győz (vagy éppen beleun), és már tovább is állt új kihívásokat keresni. Most komolyan, hát kell ez nekünk…

Mit jelent az elkötelezettség a Z generáció számára?
Amikor az elkötelezettség kérdése felmerül a Z generációval kapcsolatban, érdemes megvizsgálnunk, hogy mikor válik náluk az elkötelezettség kritikussá. Elsőre furcsán hangozhat – főleg a többi generáció szokásait figyelembe véve – de a Z generáció számára a leginkább vízválasztó egy munkahelyen…

Z generációs tehetségmenedzsment – Hogyan tartsunk meg egy gyakornokot?
A csapból is az folyik, hogy egyre nehezebb megtartani a fiatal munkaerőt, az Y és Z generáció bármelyik pillanatban felkel, és más munkahelyet keres. Ez egyre jobban igaz a szellemi területen dolgozó gyakornokokra és pályakezdőkre is. Mindenki kísérletezik employer branding és tehetségmenedzsment…

Hiteltelen toborzási csatornák
A piac telítődése, a fogyó népesség, és az új generációk változó elvárásai miatt egy vállalat rengeteg kihívással szembesül, és sok esetben kénytelen aránytalanul sokat költeni álláshirdetésekre, a toborzási csatornák tárházára. Hiszen már nehéz kitűnni a többi cég közül – ügynökségek, startupok és…

Sikeres toborzás – tippek a fiatalok eléréséhez
Mire figyeljünk a diákokat célzó employer branding folyamatok során? Az már rég nem titok, hogy a Z-generáció és az ezredfordulós fiatalok teljesen mást keresnek egy munkahelyen, más a hozzáállásuk a cégekhez és a jövőjükhöz is, mint mondjuk az Y-generációnak. Így már gyakran és jogosan merül fel az…

Fluktuáció csökkentése – 5 tipp a gyakorlatban
Fluktuáció. Amire mindig csak akkor gondolunk, ha már megtörtént a baj. Feladod a megfelelő álláshirdetéseket, nagy gondot fordítasz az employer branding tevékenységre, friss és érdekes tartalommal töltöd fel a honlapot és a Facebook oldalt. A cég képviseli magát állásbörzéken, majd jönnek be szép…

Kiből lesz jó gyakornok avagy mire figyelj a kiválasztásnál?
Mindig elbizonytalanodsz a kiválasztási folyamat során, hogy milyen képességekkel rendelkező gyakornok lenne az igazi? Nem könnyű manapság szelektálni, főleg ha a minőségre lősz, nem a mennyiségre. Ha igazán elkötelezett vagy a HR szakma iránt, akkor nem csak az...