What is a Digital Career in an SSC environment?
Interview with Zsombor Tokes, Digital Innovation Site Lead for ExxonMobil Hungary. Zsombor started with ExxonMobil 7 years ago as experienced hire. About a year ago, he became the Lead of Digital Innovation for the Budapest Global Business Center (GBC) site with...
Modern, Letisztult, Barátságos Építőipari, és Zöld – A Hilti budapesti irodája
2020 fontos mérföldkövet jelentett a Hilti számára, hiszen immár több mint ötvenéves múltra visszatekintő cég új székházba költözött. A Graphisoft Park legújabb épület együttesében (D épület) elhelyezkedő Hilti iroda több olyan megoldást is alkalmaz, amelynek...
Kapunyitási pánik, sikeres pályakezdés? – górcső alatt a Z generáció
A Z generáció merőben mást él meg, mint elődei? Mindig is voltak generációs különbségek, vagy csak a felgyorsult világ, az internet térnyerése, a munka és magánélet egyensúlyának felborulása eredményezett olyan szituációt, amely merőben megnehezíti a „mai fiatalok”...
„Appropriate? Good? Not bad?”-Generation Z looking for a job
Generation Z's job search opportunities have been greatly enhanced by the expansion of the online space. Nowadays, there are many open positions to choose from. Has this made things more difficult for employers? What should the new generation do to find a suitable...
3 tipp a kiválasztás tökéletes zárásáért
Egy állásinterjú vagy egy AC nap mindenre fényt derít? A személyes találkozó a kiválasztás utolsó lépcsőfoka – a mindent eldöntő beszélgetés. Nem csak az interjún résztvevő jelentkező izgulhat, de az interjúztató is. Vajon sikerül megtalálni a megfelelő személyiséget a csapatba? Sokat olvashatunk a…
KARRIER ÚT. Tényleg csak ennyi kell? – Kulcs a Z generációs tehetségekhez
Ha nem vigyázunk, a Z generációs gyakornok a végén még tényleg forgószélként fog végigsöpörni szervezetünkön és nem hagy maga után mást, csak értetlenséget és sok fejfájást. Mert ő jön, lát, győz (vagy éppen beleun), és már tovább is állt új kihívásokat keresni. Most komolyan, hát kell ez nekünk…
Mit jelent az elkötelezettség a Z generáció számára?
Amikor az elkötelezettség kérdése felmerül a Z generációval kapcsolatban, érdemes megvizsgálnunk, hogy mikor válik náluk az elkötelezettség kritikussá. Elsőre furcsán hangozhat – főleg a többi generáció szokásait figyelembe véve – de a Z generáció számára a leginkább vízválasztó egy munkahelyen…
Z generációs tehetségmenedzsment – Hogyan tartsunk meg egy gyakornokot?
A csapból is az folyik, hogy egyre nehezebb megtartani a fiatal munkaerőt, az Y és Z generáció bármelyik pillanatban felkel, és más munkahelyet keres. Ez egyre jobban igaz a szellemi területen dolgozó gyakornokokra és pályakezdőkre is. Mindenki kísérletezik employer branding és tehetségmenedzsment…
Hiteltelen toborzási csatornák
A piac telítődése, a fogyó népesség, és az új generációk változó elvárásai miatt egy vállalat rengeteg kihívással szembesül, és sok esetben kénytelen aránytalanul sokat költeni álláshirdetésekre, a toborzási csatornák tárházára. Hiszen már nehéz kitűnni a többi cég közül – ügynökségek, startupok és…
Sikeres toborzás – tippek a fiatalok eléréséhez
Mire figyeljünk a diákokat célzó employer branding folyamatok során? Az már rég nem titok, hogy a Z-generáció és az ezredfordulós fiatalok teljesen mást keresnek egy munkahelyen, más a hozzáállásuk a cégekhez és a jövőjükhöz is, mint mondjuk az Y-generációnak. Így már gyakran és jogosan merül fel az…
Fluktuáció csökkentése – 5 tipp a gyakorlatban
Fluktuáció. Amire mindig csak akkor gondolunk, ha már megtörtént a baj. Feladod a megfelelő álláshirdetéseket, nagy gondot fordítasz az employer branding tevékenységre, friss és érdekes tartalommal töltöd fel a honlapot és a Facebook oldalt. A cég képviseli magát állásbörzéken, majd jönnek be szép…
Kiből lesz jó gyakornok avagy mire figyelj a kiválasztásnál?
Mindig elbizonytalanodsz a kiválasztási folyamat során, hogy milyen képességekkel rendelkező gyakornok lenne az igazi? Nem könnyű manapság szelektálni, főleg ha a minőségre lősz, nem a mennyiségre. Ha igazán elkötelezett vagy a HR szakma iránt, akkor nem csak az...
What is a Digital Career in an SSC environment?
Interview with Zsombor Tokes, Digital Innovation Site Lead for ExxonMobil Hungary. Zsombor started with ExxonMobil 7 years ago as experienced hire. About a year ago, he became the Lead of Digital...
Modern, Letisztult, Barátságos Építőipari, és Zöld – A Hilti budapesti irodája
2020 fontos mérföldkövet jelentett a Hilti számára, hiszen immár több mint ötvenéves múltra visszatekintő cég új székházba költözött. A Graphisoft Park legújabb épület együttesében (D épület)...
Kapunyitási pánik, sikeres pályakezdés? – górcső alatt a Z generáció
A Z generáció merőben mást él meg, mint elődei? Mindig is voltak generációs különbségek, vagy csak a felgyorsult világ, az internet térnyerése, a munka és magánélet egyensúlyának felborulása...
„Appropriate? Good? Not bad?”-Generation Z looking for a job
Generation Z's job search opportunities have been greatly enhanced by the expansion of the online space. Nowadays, there are many open positions to choose from. Has this made things more difficult...
3 tipp a kiválasztás tökéletes zárásáért
Egy állásinterjú vagy egy AC nap mindenre fényt derít? A személyes találkozó a kiválasztás utolsó lépcsőfoka – a mindent eldöntő beszélgetés. Nem csak az interjún résztvevő jelentkező izgulhat, de az interjúztató is. Vajon sikerül megtalálni a megfelelő személyiséget a csapatba? Sokat olvashatunk a…
KARRIER ÚT. Tényleg csak ennyi kell? – Kulcs a Z generációs tehetségekhez
Ha nem vigyázunk, a Z generációs gyakornok a végén még tényleg forgószélként fog végigsöpörni szervezetünkön és nem hagy maga után mást, csak értetlenséget és sok fejfájást. Mert ő jön, lát, győz (vagy éppen beleun), és már tovább is állt új kihívásokat keresni. Most komolyan, hát kell ez nekünk…
Mit jelent az elkötelezettség a Z generáció számára?
Amikor az elkötelezettség kérdése felmerül a Z generációval kapcsolatban, érdemes megvizsgálnunk, hogy mikor válik náluk az elkötelezettség kritikussá. Elsőre furcsán hangozhat – főleg a többi generáció szokásait figyelembe véve – de a Z generáció számára a leginkább vízválasztó egy munkahelyen…
Z generációs tehetségmenedzsment – Hogyan tartsunk meg egy gyakornokot?
A csapból is az folyik, hogy egyre nehezebb megtartani a fiatal munkaerőt, az Y és Z generáció bármelyik pillanatban felkel, és más munkahelyet keres. Ez egyre jobban igaz a szellemi területen dolgozó gyakornokokra és pályakezdőkre is. Mindenki kísérletezik employer branding és tehetségmenedzsment…
Hiteltelen toborzási csatornák
A piac telítődése, a fogyó népesség, és az új generációk változó elvárásai miatt egy vállalat rengeteg kihívással szembesül, és sok esetben kénytelen aránytalanul sokat költeni álláshirdetésekre, a toborzási csatornák tárházára. Hiszen már nehéz kitűnni a többi cég közül – ügynökségek, startupok és…
Sikeres toborzás – tippek a fiatalok eléréséhez
Mire figyeljünk a diákokat célzó employer branding folyamatok során? Az már rég nem titok, hogy a Z-generáció és az ezredfordulós fiatalok teljesen mást keresnek egy munkahelyen, más a hozzáállásuk a cégekhez és a jövőjükhöz is, mint mondjuk az Y-generációnak. Így már gyakran és jogosan merül fel az…
Fluktuáció csökkentése – 5 tipp a gyakorlatban
Fluktuáció. Amire mindig csak akkor gondolunk, ha már megtörtént a baj. Feladod a megfelelő álláshirdetéseket, nagy gondot fordítasz az employer branding tevékenységre, friss és érdekes tartalommal töltöd fel a honlapot és a Facebook oldalt. A cég képviseli magát állásbörzéken, majd jönnek be szép…
Kiből lesz jó gyakornok avagy mire figyelj a kiválasztásnál?
Mindig elbizonytalanodsz a kiválasztási folyamat során, hogy milyen képességekkel rendelkező gyakornok lenne az igazi? Nem könnyű manapság szelektálni, főleg ha a minőségre lősz, nem a mennyiségre....